|
Intr-o lume a viitorului, dupa esecul sistemelor de guvernare clasice,
lumea reala este in haos. Un sistem ce se baza pe planificarea economiei
ca salvatoare a umanitatii s-a prabusit, iar liberul schimb a dus la
disparitati regionale, razboiul civil devenind un status-quo.
Nationalismul si intoleranta religioasa au pus stapanire pe planeta.
Nereusindu-se restaurarea ordinii ratiunii, oamenii s-au vazut
constransi sa revina la societatea primitiva. Insa unde ideologia si
religia au dat gres, a reusit tehnologia. O societate utopica ce anunta
venirea unui al doilea ev mediu s-a instaurat pe planeta. Pe acest fond,
dar si al dezvoltarii tehnologice, a fost creat Avalon, conceput
initial ca un simulator military de lupta RPG. Este vorba de un joc
virtual ce a incorporat cele mai avansate cunostinte din domeniul
fiziologiei creierului uman. In cadrul lui, mediul social s-a adaptat
perfect dorintelor umane, iar jucatorii erau complet absorbiti in
ambianta jocului printr-o simulare de frecventa joasa a cortexului
cerebral. In universul virtual ce prinde viata in Avalon (f),
concurentii erau intruchipati de niste avatare si rataceau asemeni unor
vanatori singuratici, dezumanizati, pentru a vana niste creaturi
gigantice care populau planeta ascunzandu-se asemeni unor viermi in
adancurile pamantului. Fiecare jucator era pe cont propriu, si, asemeni
jocurilor pe calculator, isi putea investi punctele castigate in
gadgeturi, in mijloace de transport, in arme care ulterior ii erau utile
in joc. Pentru a depasi Clasa A si a trece la un alt nivel al jocului, 4
singuratici se vad nevoiti sa se increada unul in altul pentru a putea
lichida Seful Sfarsitului, un monstru gigant ce nu putea fi ucis
individual. Dar ca si in lumea reala, firea umana nu poate fi schimbata
nici de trecerea timpului, nici de progresul tehnologic, iar urmarile
acestei asocieri nu pot sa fie decat previzibile.
|